آموزشگاه word در یزد

ثبت نام کلاس آموزش پیشرفته ورد در یزد

یکی از متداول ترین اموری که افراد در دنیای دیجیتالی امروزه انجام می دهند، تایپ متون از ساده تا پیچیده، با نرم افزار ورد (Word) می باشد. این نرم افزار امکانات قدرتمندی را در راستای تایپ متون ساده، نمودارها، فلوچارت ها، دیاگرام ها، اشکال متنوع، جدول ها، فرمول های ریاضی، قالب نامه های اداری و … در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اساتید باتجربه گروه آموزشی چکاوک یزد به شما کمک خواهند کرد تا از سطح صفر تا پیشرفته و تخصصی، پیچ و خم های نرم افزار Word را در دستان خود بگیرید.

معرفی کلی نرم افزار ورد

نرم افزار Word، محصول شرکت قدرتمند مایکروسافت و از جمله نرم افزارهای بسته آفیس (Office) می باشد که وظیفه اصلی آن کمک به کاربران خود در امر تایپ متون مختلف و صفحه آرایی است. به جرئت می توان گفت تاکنون نرم افزاری در این راستا به قدرتمندی نرم افزار ورد نرسیده است. با تسلط حرفه ای بر این نرم افزار محبوب و پرطرفدار خواهید توانست هر گونه متنی که به دست شما می رسد، به صورت حرفه ای تایپ کنید.

Word پیشرفته در یزد

امکانات نرم افزار Word

همان طور که ذکر شد، نرم افزار ورد امکانات زیادی را در اختیار تایپیست های خود قرار می دهد تا با استفاده از آن ها بتوانند هر گونه متونی را تایپ کنند. از جمله قابلیت های این نرم افزار عبارت اند از:

درج شکل (shape) های گوناگون جهت طراحی فلوچارت ها

رسم جداول با مکانات قدرتمند و انعطاف پذیر

تایپ فرمول های ریاضی و آماری با امکان فارسی شدن اعداد

رسم نمودارهای آماری زیبا، حرفه ای و متنوع

طراحی قالب های نامه های اداری (template ها و mail merge)

ایجاد فهرست های خودکار از عناوین اصلی و فرعی سند

امکان بخش بندی سند جهت افزایش انعطاف پذیری تنظیمات هر بخش (section)

درج شماره صفحه های حرفه ای و انعطاف پذیر (به ویژه در تایپ کتاب ها، مقاله ها و پایان نامه ها)

منبع نویسی (رفرنس)

و بسیاری امکانات دیگر که قطعا مورد رضایت کاربران قرار خواهد گرفت.

آموزش ورد پیشرفته در یزد

چرا گروه آموزشی چکاوک یزد؟

متأسفانه بسیاری از آموزش های نرم افزار ورد موجود در اینترنت، فیلم های آموزشی، کتاب ها و حتی برخی از آموزشگاه ها، به آموزش سطحی و متوسط نرم افزار Word بسنده می کنند. یکی از اهداف اصلی گروه آموزشی چکاوک، آموزش کامل و تخصصی تمامی دوره های آموزشی تحت پوشش خود است. اساتید جوان و حرفه ای تیم چکاوک، دانشجویان خود را یاری خواهند داد تا بر نرم افزار قدرتمند ورد از سطح صفر (بدون پیش نیاز) تا سطح پیشرفته و تخصصی تسلط پیدا کنند و بتوانند از مهارت های آموخته شده خود در امور اداری، شغلی و شخصی خود استفاده نمایند.

متدهای آموزشی گروه چکاوک

در گروه آموزشی چکاوک دو متد (روش) آموزشی ویژه مورد استفاده قرار می گیرد:

1) متد آموزشی لایه ای: در این روش، استاد، اصطلاحا در لایه اول آموزش خود به تدریس نکات اصلی و کلی نرم افزار می پردازد. هر زمان که مباحث آموزشی لایه اول به اتمام رسید، تدریس لایه دوم شروع خواهد شد که مباحث آموزش داده شده در لایه اول را به طور تکمیلی تر و با جزئیات بیش تر مورد بررسی قرار خواهد داد. این روند می تواند تا چند لایه ادامه پیدا کند. هدف از اجرای این روش آموزشی این است که آن دسته از دانشجویانی که تسلط تا سطح خاصی از نرم افزار ورد برایشان حائز اهمیت است، بتوانند با این روش، دوره خود را پس از اتمام لایه آموزشی مورد نظر خود (سطح تسلط دل خواه) متوقف کنند؛ چرا که برای این دسته از دانشجویان عزیز، سطح تسلط بیش تری بر نرم افزار Word مورد استفاده آن ها قرار نمی گیرد.

متد لایه بندی گروه آموزشی چکاوک

متد لایه بندی گروه آموزشی چکاوک

2) متد آموزشی عمقی: در این روش، استاد از همان ابتدای تدریس نرم افزار ورد، به بیان نکات جزئی و دقیق نرم افزار خواهد پرداخت و پس از بیان کلیه نکات، محیط، گزینه ها و امکانات یک بخش از نرم افزار Word، به تدریس بخش بعدی با همین روند می پردازد. این روش برای دانشجویانی مناسب است که از همان ابتدای دوره، خواهان یادگیری دقیق و با جزئیات هر بخش از نرم افزار ورد می باشند.

متد آموزشی عمقی گروه آموزشی چکاوک

متد آموزشی عمقی گروه آموزشی چکاوک

امکان دریافت مدرک معتبر جهانی نرم افزار ورد

پس از اتمام دوره آموزشی، دانشجو می تواند در صورت تمایل با شرکت در آزمون بنیاد جهانی icdl و در صورت قبولی در امتحان، موفق به اخذ مدرک معتبر بین المللی icdl (با اعتبار جهانی و به زبان انگلیسی) شود. بسیاری از اداره ها و شرکت های دولتی و خصوصی، داشتن یک مدرک معتبر icdl (و نه مدارک نه چندان دارای ارزش) را از شرایط اصلی استخدامی خود قلمداد می کنند.

نحوه برگزاری دوره آموزشی نرم افزار ورد در گروه آموزشی چکاوک

دانشجویان عزیز می توانند به دلخواه خود در یکی از دوره های حضوری (عمومی، خصوصی و یا نیمه خصوصی)، ویژه دانشجویان و کارآموزان استان یزد و همین طور دوره های مجازی (آنلاین)، ویژه دانشجویان سراسر کشور شرکت نمایند. دوره های حضوری در محیط های مجهز با حضور مدرسان متخصص و دوره های مجازی نیز در یک سیستم آموزشی آنلاین و از راه دور پیشرفته با امکاناتی نظیر ارتباط دو طرفه متنی، صوتی و تصویری با استاد، انجام خواهد شد.

پشتیبانی دانشجویان دوره آموزشی نرم افزار Word

دانشجویان دوره های گروه آموزشی چکاوک می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال از مباحث آموزش داده شده، با استاد دوره مربوطه به صورت تلفنی یا در تلگرام ارتباط برقرار نمایند و یا سوالات و اشکالات خود را در ابتدای جلسه بعد از استاد خود بپرسند تا روند آموزشی دوره به طور صحیح تر پیش رود.

پشتیبانی تیم آموزشی چکاوک یزد

پشتیبانی تیم آموزشی چکاوک یزد

ارائه فیلم آموزشی ضبط شده استاد سر کلاس به دانشجویان

برای کارآموزان و دانشجویان عزیزی که در دوره های خصوصی و یا مجازی تیم چکاوک ثبت نام می نمایند، این امکان وجو دارد تا انتهای هر جلسه از کلاس، فیلم آموزشی ضبط استاد در سر کلاس را به دانشجو و کارآموز ارائه کنند تا دانشجویان با خیال راحت تری بتوانند مطالب تدریس شده را مرور و یادداشت برداری نمایند.

کدام ورژن (نسخه) از نرم افزار ورد آموزش داده می شود؟

هر چند بسیاری از امکانات نرم افزار ورد در چند نسخه اخیر مشترک هستند و در تمام ورژن های نرم افزار Word مورد استفاده قرار می گیرند، با این وجود به دلخواه دانشجویان و کارآموزان، اساتید مربوطه یکی از نسخه های ورد 2007 تا ورد 2016 را آموزش خواهند داد. هر چند گروه آموزشی چکاوک با تأکید بر آموزش های به روز، آموزش نرم افزار Word 2016 را توصیه می نماید.

مشاوره و ثبت نام

گروه آموزشی چکاوک
جهت کسب اطلاعات بیش تر و ثبت نام در دوره های آموزشی گروه چکاوک، با ما در ارتباط باشید: 09135182971

تنوع دوره ها

گروه آموزشی چکاوک
برگزاری این دوره آموزشی به صورت کلاس های عمومی و خصوصی در استان یزد و دوره های مجازی (آنلاین) از سراسر کشور ایران

, , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

فهرست